Nuk është e vërtetë që sa më shumë aktivitete të strukturuara që i lini fëmijët të bëjnë, aq më shumë favorizoni zhvillimin e inteligjencës së tyre. Kërkimet sugjerojnë të kundërtën. Të detyrosh të vegjlit të bëjnë shumë aktivitete nuk është vetëm e padobishme, por edhe kundërproduktive. Konfirmimi vjen nga një studim i kryer nga një ekip studiuesish amerikanë nga Universiteti i Kolorados, botuar në revistën Frontiers of Psychology.
Analiza në 6 vjet
Hulumtimi përfshiu 70 fëmijë të moshës gjashtë vjeçare. Autorët i ftuan prindërit e tyre të mbajnë një ditar për të gjitha aktivitetet shkollore dhe jashtëshkollore të ndjekura nga fëmijët e tyre. Pastaj, ata i ndanë pjesëmarrësit në dy grupe: njëri përbëhej nga fëmijë që kishin shumë kohë të lirë në dispozicion, dhe tjetri nga fëmijë që morën pjesë në disa kurse. Më pas, të gjithë fëmijët iu nënshtruan disa testeve njohëse, për të analizuar autonominë e tyre në kryerjen e detyrave praktike dhe në arritjen e objektivave specifikë.
“Po” për kohën e lirë
Nga analiza e rezultateve, doli se fëmijët që nuk kishin kohë të lirë për të kaluar, sepse ishin të angazhuar në kurse të ndryshme, kishin marrë rezultate më të ulëta në testet njohëse sesa të tjerët. Ekspertët kanë arritur në përfundimin se të lësh fëmijët të “mërziten” pak nuk është një gjë e keqe, përkundrazi. Ndoshta, fakti që duhet të vendosni në një autonomi të plotë se çfarë të bëni gjithashtu rrit pavarësinë në jetën e përditshme dhe aftësinë për të arritur qëllimet.
Sipas këtij studimi, leximi i llojeve të ndryshme të librave, loja me miqtë dhe në mënyrë të pavarur, koha e kaluar në shesh lojërash është shumë e rëndësishme për rritjen e fëmijëve dhe nuk duhet të shmanget kurrë.
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.